Reklamace

reklamace

🛠️ Reklamační Řád
Vážení zákazníci,

Vaše spokojenost je pro nás klíčová. ❤️ Chápeme, že ne všechny záležitosti lze řešit s humorem. Proto přistupujeme k reklamacím s maximální vážností a seriozností. ✅

❗ Nikdy nám nevracejte zboží bez toho, aniž byste nás kontaktovali na e-mail info@crity.cz! 💌 Ušetříte nám tak starosti a sobě čas i peníze.

📝 Postup reklamace:

  1. 📸 Nevíte, zda je možné produkt reklamovat? Nevadí! Stačí nám poslat e-mail a přiložit i fotky vad.
  2. 🔍 Situaci zhodnotíme a dáme Vám vědět, zda je možné danou vadu uznat v rámci reklamace.
  3. 📩 Pokud je vše jasné, pošleme Vám obratem instrukce pro vrácení zboží.
  4. 📦 Zboží zašlete zpět společně s vyplněným formulářem (viz níže). Pokud nemáte tiskárnu, postačí lístek se jménem či číslem objednávky. 🖊️
  5. ⏳ Po doručení zboží běží 30denní lhůta pro vyřízení reklamace. Většinu vyřešíme i do týdne! 🚀
  6. 📞 Jakmile budeme mít řešení, kontaktujeme Vás.

📬 Kam poslat formulář a dotaz k reklamaci?


🚫 Příklady okamžitého zamítnutí reklamace:

  • 🔧 Běžné opotřebení materiálu
  • ⚠️ Nevhodné zacházení
  • 💥 Úmyslné poškození
  • ❌ Vymyšlené vady
  • 🧼 Hygienické důvody (extrémní znečištění)

⬇️ Stahovací tlačítko: