Reklamace

🛠️ Reklamační Řád
 Vážení zákazníci,
Vaše spokojenost je pro nás klíčová. ❤️ Chápeme, že ne všechny záležitosti lze řešit s humorem. Proto přistupujeme k reklamacím s maximální vážností a seriozností. ✅
❗ Nikdy nám nevracejte zboží bez toho, aniž byste nás kontaktovali na e-mail info@crity.cz! 💌 Ušetříte nám tak starosti a sobě čas i peníze.
📝 Postup reklamace:
- 📸 Nevíte, zda je možné produkt reklamovat? Nevadí! Stačí nám poslat e-mail a přiložit i fotky vad.
 - 🔍 Situaci zhodnotíme a dáme Vám vědět, zda je možné danou vadu uznat v rámci reklamace.
 - 📩 Pokud je vše jasné, pošleme Vám obratem instrukce pro vrácení zboží.
 - 📦 Zboží zašlete zpět společně s vyplněným formulářem (viz níže). Pokud nemáte tiskárnu, postačí lístek se jménem či číslem objednávky. 🖊️
 - ⏳ Po doručení zboží běží 30denní lhůta pro vyřízení reklamace. Většinu vyřešíme i do týdne! 🚀
 - 📞 Jakmile budeme mít řešení, kontaktujeme Vás.
 
📬 Kam poslat formulář a dotaz k reklamaci?
- ✉️ E-mail: info@crity.cz
 
🚫 Příklady okamžitého zamítnutí reklamace:
- 🔧 Běžné opotřebení materiálu
 - ⚠️ Nevhodné zacházení
 - 💥 Úmyslné poškození
 - ❌ Vymyšlené vady
 - 🧼 Hygienické důvody (extrémní znečištění)
 
⬇️ Stahovací tlačítko:
